 |
www.tunningcinquecento.fora.pl tunning cc fiata cinquecento sporting 900 700 car audio swap body kit tuning zewnętrzny tuning silnika przeróbki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w950i
Administrator
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wodzislaw Śląski
|
Wysłany: Nie 10:31, 23 Mar 2008 Temat postu: swap |
|
|
witam wszystkich jest to moje pierwsze forum
zbieram informacje na temat cc planuje totalną jego przebudowe zaczynając od swap-a kończąc na car audio mam nadzieje ze ktoś tu zaglądnie i pomoze
mam cc 1.1 sporting z otwieranym dachem i poduszką ... bez centralnego bez alarmu heh planuje zmieśćic w nim silnik z uno turbo 1.3 lub 1.5 ewentualnie z punto gt 1.4 ktoś sie na tym zna ajakieś przeróbki;>? ile kosztowalo by to w warsztacie;>??
Ostatnio zmieniony przez w950i dnia Nie 10:37, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
upraszczacz
Gość
|
Wysłany: Pią 16:11, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
hej...
szkoda twojego czasu, duzo informacji znajdziesz na
a u t o k a c i k . p l
Pozdrawiam...
1.3 T z uno jest ciezko wlozyc,
lepiej 1.2 8v lub 16v z punto, lub 1,4 16v
1.2 8v sie latwo uturbia
to tak a propo swapów...
pozdrowka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w950i
Administrator
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wodzislaw Śląski
|
Wysłany: Pią 16:55, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
1.2 za malo:D wole seryjke 1.4 turbo i jeszcze coś dokąbinować 160 koni musial bym wycisnąć hehehe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_AS
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:33, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
a pomyslales o trakcji po kiego ci 160 km jak i tak nie przelozysz tego na asfalt znam kolesia co mial 1,1T i dopiero na 3 lapal poprawna lacznocs z droga
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mayhem
Gość
|
Wysłany: Pią 22:11, 04 Kwi 2008 Temat postu: Re: swap |
|
|
w950i napisał: | witam wszystkich jest to moje pierwsze forum
zbieram informacje na temat cc planuje totalną jego przebudowe zaczynając od swap-a kończąc na car audio mam nadzieje ze ktoś tu zaglądnie i pomoze
mam cc 1.1 sporting z otwieranym dachem i poduszką ... bez centralnego bez alarmu heh planuje zmieśćic w nim silnik z uno turbo 1.3 lub 1.5 ewentualnie z punto gt 1.4 ktoś sie na tym zna ajakieś przeróbki;>? ile kosztowalo by to w warsztacie;>?? |
wsadzanie 1,3 od uno lub 1,4 od punto to rzeźna w g****
zrób lepiej jak ci mądrzejsi podpowiadają
zasadź 1,2 8v i do tego świstak ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w950i
Administrator
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wodzislaw Śląski
|
Wysłany: Pią 22:14, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
macie calkowitą racje nie będzie przyczepnośći ... moze to glupie pytanie..... "asr" w cinquecento?? i jeszcze jedna sprawa rama raczej nie wytrzyma jakieś informacje o wzmocnieniach;>??
Ostatnio zmieniony przez w950i dnia Pią 22:49, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 19:03, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
w950i napisał: | jeszcze jedna sprawa rama raczej nie wytrzyma jakieś informacje o wzmocnieniach;>?? |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w950i
Administrator
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wodzislaw Śląski
|
Wysłany: Wto 17:34, 08 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
upraszczacz napisał: | hej...
szkoda twojego czasu, duzo informacji znajdziesz na
a u t o k a c i k . p l
Pozdrawiam...
1.3 T z uno jest ciezko wlozyc,
lepiej 1.2 8v lub 16v z punto, lub 1,4 16v
1.2 8v sie latwo uturbia
to tak a propo swapów...
pozdrowka |
aaa 1,2 16v ciężko sie uturbia;>?
garrett T25??
a następna sprawa co z podluznicami jak zrobić wzmocnienia ??
Ostatnio zmieniony przez w950i dnia Śro 21:08, 09 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
melon373
Gość
|
Wysłany: Czw 19:53, 01 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Piotr_AS napisał: | a pomyslales o trakcji po kiego ci 160 km jak i tak nie przelozysz tego na asfalt znam kolesia co mial 1,1T i dopiero na 3 lapal poprawna lacznocs z droga  |
A Posch miał 1,2 8V T na k04s - 247KM i na ćwiartke wykręcił 13,623 wiec przy 160KM trakcja bedzie spokojnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w950i
Administrator
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wodzislaw Śląski
|
Wysłany: Pią 21:06, 02 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to juz s silnikiem uno turbo 1,3 na mokrej nawierzchni na 4 boksuje kolami
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|